För att det är som det är.


Tio i topp för att det är slut:
1. Jag slipper heta Olsson i efternamn, thank god för de.
2. Jag slipper störa mig på de stendöda blommorna i fönstret.
3. Inga mer dyra Norge samtal när vi hade nattstop, ekonomiskt!
4. Kommer kunna träna mycket mer, eftersom jag numera kommer vara i sthlm på mina lediga dagar.
5. Slipper störa mig på gammal mat i kylen eller massa gammal disk.
6. Kommer nog kunna sova bättre, eftersom jag sover bättre själv.
7. Slipper flytta tandborsten från handfatet till tandborstmuggen, otroligt störande ska ni veta.
8. Fick i alla fall EN underbar Påsk, med en super härlig familj.
9. Fick en vän för livet.
10. Framförallt slipper jag en av de mest omtänksamma, finaste och snällaste killen jag någonsin  träffat. :(

PS. Kommer sakna dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0