Tränings Svacka!!!!

Idag söööög träningen.  75 min Skivstångspass!
Ska inte gå på hennes pass något mer, vi klickar helt enkelt inte! Gillar verkligen inte hennes hängivne fan som stod bredvid mig och STANK svett! Gjorde inte saken bättre.
Är de jag som är negativ? Kanske de....:/

Jag behöver i alla fall energi, motivation och lite träningsglädje! Vart har min träningskompis tagit vägen??? Gett upp helt eller? I morgon ska jag i alla fall köra dans kl 18.30... So Be There!!!

Nu ska jag lägga mig på min spikmatta och tjura lite.
Hej Då!

PS: Man kan  faktiskt inte gilla alla....

Kommentarer
Postat av: EvaEmma

Nej, tjura inte!

Din träningskompis har börjat fäktas + haft en massa plugg och jobb i vägen, plus är ett slöo, men nu jäklar får vi snart ta och köra ett pass!

vad tror du om Zumba? ;)

2009-09-12 @ 22:34:36
URL: http://www.evaemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0