STCC Final 2009 Mantorp.


I morgon är det final i STCC. Heja Prinsen säger jag bara.
Självklart ska jag dit (och jobba) med mitt lilla team Ricky och Becky!
Vi har även ett plan chartrat dit! :) Heja vad många vi blir.
Jag ska dela ut massa godis, få så MÅNGA autografer som möjligt (kanske tom liter gratis grejer), va med i lite tävlingar och sist men inte minst flörta med prinsen.
Detta är sista chansen, så det gäller verkligen att ta till vara på den.

PS: Jag ska även få min vinst från Stcc mässan i Karlskoga. Där deltog jag i en tävling och vann en Borrkasset, stavas de så??? Dock var jag redan på väg hem när jag fick reda på att jag vann. Han lovade att jag skulle få det på nästa mässa. Grymt va!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0