Shopping...:)

Kom just hem efter en lite små dyr shopping runda, de va inte alls meningen.
Oftast då det blir som bäst!
1 par känger, 1 par stövletter, 2 toppar, 1 tjocktröja och 1 par byxor. :)
Hade inte min data varit så paj som den är hade jag kunnat lägga upp bilder på mina underbara saker.
Men som sagt så sitter jag i mitt fönster, sno lite svaga internet signaler av någon granne, p.g.a. min kraschade USB uttag!
Min nya data kommer 1 okt. :) Kommer underlätta!

Hittade en super snygg svart kavaj på H&M men den fanns såklart inte i min storlek. Eftersom de tydligen har lite svårt att ringa mellan butikerna fick jag springa runt på 5 H&M innan jag gav upp jakten på den. Ska checka om den finns att beställa på nätet i stället! Lite enklare!

Dags att gymma......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0