Konsten att boka pass på friskis! (inget för nybörjare!!!)

Passen på Friskis släpps en vecka i förväg. Det går endast att boka 75% av platserna. De resterade platserna släpps 1 h innan passet börjar.
Mina favvo pass, lixom många andras favvo pass blir oftast fulla 1 h efter passen släpps. Vilket blir lite knivigt när man inte har internet så ofta. (endast när jag sitter i fönstret och ibland kan sno någon grannes trådlösa nät). Vilket innebär att jag alltid får vara på gymmet 1 h innan passet  börjag för att boka mig när de släpps, ganska tråkigt ibland!!!!
Idag hann jag i alla fall före alla andra och hann boka upp mig för nästa måndags core, vilken framförhållning. Riktigt impad på mig själv! :) Hoppas att jag inte ska jobba bara. Om man inte bokar av sitt pass i tid får man en varning, hihi. Och de ska man passa sig för!!!!

Jaja, så går det till när man ska boka pass i alla fall! Inte nog med att betala massa pengar, ta sig tid att gå dit man ska ha värsta framförhållningen och boka pass me!
Lite komplicerat när man lever ett oregelbundet liv!

Go Friskis i alla fall!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0