Fira fira fira!!!

Som jag blivit firad och uppvaktad. :)
Flög direkt ner till blekinge hem till familjen i torsdags när jag slutade jobbet.
Möttes av lilla Mammi på flyplatsen, :)
Fredagen bestod av kalas med släkten från pappas sida.
Lördagen var jag på 25 års fest.
Söndagen hade jag kalas för släkten på mammas sida.
Mängde med fina presenter har jag fått, pengar, smycken, resa till Kreta, högtalare till datan, brödrost, volume master, smink, väska m.m.

Passade även på att spendera så mycket tid som möjligt med min syster dotter Moa!

Var nästan lite jobbigt att åka tillbaks till Sthlm igår......
Alltid lika tråkigt att behöva lämna familjen även om det bara är för typ 8 veckor!

När jag kom hem möttes jag av en hög med fina Grattis vykort och lite presenter, Tack!
Nu borde nog firandet och paketen vara slut. :) Kul så länge det varade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0