Hur ska man kunna motstå???

Har varit på CRM utbildning hela dagen  idag på Quality Hotel. Superbra kurs måste jag säga. Och alltid lika kul att träffa mina kära kolleger.
Denna veckan har jag enligt mig själv varit super duktig med kosten, vilket verkligen tog stop idag. De dukades upp eftermiddgas fika nere på hotellet. En stor buffe med onyttigheter och allt du kan tänka dig.
Glassmaskin, popcorn, chockladbollar, äppelpaj, frukt och massa andra kakor. Snacka att de lyste i allas ögon, framförallt mina!
Hur ska man kunna motstå en sådan frestelse?
Jag menar de va inte bara massa godsaker, det var dessutom GRATIS, och det har man ju fått lära sig att bara de är gott!

Längtar tills nästa års kurs, hihi!

PS: Ni som ska göra kursen, skippa lunchen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0