Alltså vilken Rolig kväll.

Igår hade jag så roligt, en super lyckad kväll. Inte riktigt som vi tänkt oss men det är ju oftast då man har som roligast.
Jag och några vänner för festade hemma hos ricky, i hans super fina lilla lägenhet. Vi hade super trevligt och tiden bara flög iväg.
Taxi resan till stan var nog den roligaste taxi resan jag någonsin åkt, chaffisen spelade super hög musik och flashade med belysningen inne i taxin. Värsta discot.
Jag och sandy rockade loss ordentligen och det lyckades öven komma på film, haha!
Fick även bildbevis på när jag leker hyena, mmmm, de ä sant!?!?
Väl framme på den nyöppnade klubben NYPE går bara Sandy och jag in, de andra drog vidare till något hak.
Klubben i det stora hela va la sådär, ganska mycket yngre. Men vi hade riktigt roligt, rent av super roligt.
Har aldrig dansat så mycket, dessutom i mina skyhöga klackar. :/ snacka om att fötterna värker idag, men de var det värt. :)
Värsta dans battlet drog vi igång och jag måste nog säga att det slutade oavgjort. Vi levde verkligen ut och de andra måste trott att vi var helt galna.

En kväll som fick ett oväntat slut......sjuka sjuka saker händer i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0