Vad hände med denna dag?

Klockan är snart 00.00 och jag vet inte riktigt vad denna dagen tagit vägen.
Jag kom nästa precis till hotellet, har bara hunnit hoppa ur min uniform och tvättat bort allt smink.
Underbart efter en lååång flygdag.
Så vad har jag gjort idag?!?
Hyrt bil, kört från Sthlm - Örebro och jobbat.
Flög Örebro - Linköping - Köpenhamn och sen tillbaka. Första gången jag flög den linjen och första dagen på en SAAB 340. Vet inte riktigt hur jag ska utvärdera de hela, men jag hoppas det blir bra så småningom.
Trivs ju så bra på den gamla flygplanet...... och med alla kolleger.
Nu ska man vara själv i kabinen. :/

Nu ska jag SOVA. I morgon blir de samma linje igen. :)

SOV GOTT....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0