Frossa, feber och sjukan...

I natt var ingen bra natt, influnsan tog över min kropp!
100 grader feber ena stunden, så varm så jag trodde jag skulle koka upp och kall som en isbit nästa. Det var bara att gå till doktorn det första man gjorde i morse för att få penicillin och bli frsik. Jag känner igen symptomen lixom, har varit me förr.
Efter 2 1/2 timme hos snälla tant doktorn fick jag meducin för Halsfluss och urinvägsinfektion.
Andra gången halsfluss och tredje gången urinvägsinfektion i år.
En vän frågade om jag hade klippkort på dessa åkommer.
Nee inte direkt men jag har numera frikort hos läkarn i alla fall, haha, om det är någon tröst.

Idag har jag mest sovit och det är just vad jag tänker göra nu igen!
Tror den värsta febern har lämnat mig, så skönt, så kommer nog sova bättre i natt!

God natt, och håll er friska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0