Att Köpa En TV!!! tänk om.


Har du funderingar på att köpa ny TV?
Ett tips, tänk verkligen igenom de innan, det är väldigt energi krävande!!!


I lördags var jag med mammsen och pappsen och skulle inhandla en tv till mitt nya fina hem. Lite kräsen som jag är nöjer jag mig inte med vad som helst. Minst 32 tum, svart! oki kanske inte så stora krav trotts allt
Efter 100 tv butiker beger vi oss till sist till SIBA, för satt finna lyckan.
Började snacka med en kunnig kille som hjälpte oss.
Ojjj vad svårt det helt plötsligt blev. Om jag valde en fick man en cyckel på köpet, nästa fick du 2000 kr rabatt på osv..... Ska det vara inbyggd boxer eller inte, plasma eller LCD, har niboxer eller comhem, centralaten i huset? m.m.
Helt yr i bollen av alla tv apparater ochfrågor betämmer jag mig för en utan varken rabatt eller cyckel på köpet såklart. Men nehee, den fanns inte  på lager oh jag vill inte ha en som suttit uppe!!!
Dags att tänka om, Ok hittade en liknande 37 tum svart PHILIPS!
Och ja den fanns hemma, vilken tur.
Nu började nästa stora steg, tusen papper!
Killen undrar var jag ringer med, jag svarar Telenor. Då säger han att om man förlänger sitt abonnemang så kan man få 1500 i rabatt. Konstigt va.

Efter alla erbjudande om rabatter så slutatde det hela med en Tv, boxer abonnemang, 1 års telenor trådlöst internet, damsugare och en mikro!
vad kalaset kostade vet jag inte ens.
Pappsen hade stora plånkan med sig, hihi.

Tack pappis och mammis, ni är BÄST!!!

PS: Det tog 75 minuter att köpa allt detta, så tänk på de innan ni köper tv! Men det vad såklart värt varendaste minut!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0