Vårt Bröllop i era händer!

Jag säger bara Åhh vad fint. Programmet gick ut på att deras släkt, vänner och familj skulle fixa hela deras bröllop på en vecka. De lyckades bra verkar det som, såg bara det färdiga fina resultatet. Gillade lokalen, massa rosa och blommor.

När jag gifter mig vill ja ha ett stort sagobröllop! De ska planeras in i minsta detal och jag och min man ska leva lyckliga i alla våra dagar och få massa fina små barn.
 

              

   

Mitt Bröllop ska gå i ROSA! Hoppas min man kommer gilla de också.

Tycker jag är värd detta.  Äkta kärlek.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Alltid kul med ett tema på bröllopet... vi hade sekelskiftet 1800-1900... gifte oss i ett vackert kapell, åkte ut med en båt i skärgården och bodde på stans äldsta hotell... blir också lättare att planera med ett tema.



Rosa, ja, varför inte... är det kärlek så är det!

2009-03-16 @ 09:34:07
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0