Tjejkväll i Götet.

Äntligen fick vi ihop en träff efter vääääääldigt lång tid. Jag och mina massagepolare. Vi fyra tjejer lärde känna varandra när vi pluggade till massörer för snart 3 år sedan, efter det har vi haft väldigt svårt att träffas allihopa. Anna-Karin och Natasha har varit stadiga Göteborgare hela tiden medan jag och Emelie varit ute och farit.
I kväll träffade vi och gick och käkade på ett najs Seakhouse, efter det gick vi till Vasastan och tog några glas vin / ÖL! Även om det var en halv evighet sen vi träffades så känndes det som bara någon vecka sen, vi gick bordet runt och skvallrade om det senaste i våra liv.
Anna-Karin har fått en liten dotter, Natasha lever väl mest på som vanligt, Emelie ska till Sydafrika på äventyr och jag...... ja det vet vi ju redan!
Undra hur längde det dröjer tills vi alla fyra ses nästa gång, hoppas det blir snart.

Kvällen blev i alla fall super mysig och rolig.  Tack tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0