Så vad händer idag?

Nu börjar jag bli lite rastlös...... Sitter fortfarande i myskläder och knappar på datorn! Typiskt mig, fastnar alltid framför den!
Spiran gick tidigt idag, skulle ha träning! Duktigt tycker jag! 
Själv låg jag kvar och kollade klart på serien 183 dagar, riktigt bra! 
Sen tänkte jag gå och träna, men jag har sån träningsvärk.... palla inte. Kanske senare...! (not!)

Snart kommer Emmy! Hon har också varit duktig och varit på kick boxning. 
Bara jag som är en slö hög idag kanske. 
Men jag blir nog förlåten för de, för jag har viktiga beslut att fatta!!! Mycket viktiga och tunga sådana!

Nu ska jag slöa vidare och tänka, fundera och grubla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0