PULKA TIME!!! så underskattat! så underbart!


Vi ser ganska glada ut va! Jag gör det i alla fall! (freak!!!


Att åka pulka måste vara något av det roligaste man kan göra. Tjitt vad kul de var. Förstår varför ungarna längtar så efter snön och så fort det faller några flingor tjatar ihjäl sig för att de vill ut och åka.
Hade verkligen glömt bort hur roligt det är. Och vilken bra träning, man måste ju gå upp för backen mellan varje åk.
Bästa träningen, roligt och jobbigt. :) Tänk om det hade varit lika roligt på gymmet.

Det vaar ingen liten backe vi skulle ge oss upp i heller, värsta stora skidbacken. Men den var stängd så jag antar att man fick åka där, ingen såg oss i alla fall. hihi.

   
Jag besteg det stora guppet!                                        Och här ramlade jag ner för guppet!!!

     
Sötaste Marléne.... :)                                                  Backen som vi snart ska åka ut för.....

Wiiii, vad roligt vi hade. Mitt i backen var det värsta guppet, troppade andan en av gångerna när det gick lite för fort. Vilken fart man får upp! Hihi.

Snö, pulka och Norrland är mycket underskattat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0