Op called me....

Under min härliga tågresa ringde Operation mig, de va favvo Martin! Han gillar vi, hihi. Han undrade så snällt hur det var med mig m.m och frågade var jag skulle göra i kväll!

Jabaa, vill du att jag ska flyga?

Hanbaa, ja det vill jag, fast jag vet att du är off, men det vore verkligen jättebra.

Jaabaa, klart jag kan flyga, bara jag hinner till Arlanda i tid.

 

Stress som vanligt när jag ska iväg och flyga, men nästan inget behövs ju packas. Bara ett övernattnings kitt, uniformen har jag ju på mig. 

I kväll ska jag till Norrland som vanligt, men bara 2 leggar så det går fort. Imorgon flyger jag passiv hem till Stockholm igen och är stand by några dagar!

 

Måste dra nu…….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0