Massage...:)

Efter min shoppingrunda gick jag till Axensons, massage skola där jag själv har gått. Där fick jag tid för en helkroppsmassage, sjukt najs.
Det är alltid lite speciellt att gå på massage på en skola, alla kanske inte känner sig bekväma med det.
Men jag har ju gått där som elev innan så jag är van vid hur det går till. Tjejen som masserade var verkligen jätteduktig, så jag var nöjd. Man vet ju aldrig, alla är ju helt enkelt inte lämpade för att bli bra massörer. Alla kan ju inte ha den rätta feelingen...

Nu är det film time ed Bubuh! :)

Kommentarer
Postat av: Marléne AKA wallemo kanis

när ska jag få massage igen? jag fixar dina klor =)(eller mordvapen som frida kallar de)

2009-03-19 @ 18:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0