Bronkiten sabbar min kondis!

Så fruktansvärt omotiverande när man precis kört igång med träningen och känner sig laddad och inspirerad över detta att bli sjuk!!!!
Ingen borde drabbas, jävla bakterier, virus och gud vet allt!
Jag vill verkligen gå och träna, men vet att jag inte är helt tillfrisknad. Går jag och tränar slår det väl tillbaka med dubbelt upp i stället.
Min träning idag bestod och består av att gå ner för källatrappan och boka tvätt-tid och snart gå bort till fridhemsplan för att köpa en bok! Verkar på mitt flås som att det räcker i träningsväg! Typsikt.
Målet just nu är träning nästa torsdag, för jag har redan bokat mig till mitt favvo pass, cirkelfys!
Längtar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Suck! Jag var också värsta träningsinställd denna veckan, bokat massa pass och allt. men nu har jag feber och är förkyld.. men det är skit farligt att träna om man e sjuk så bättre att bli frisk först! Krya på dig;) Kram

2009-03-05 @ 16:37:18
URL: http://annathomsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0