T-bane flörtande, är de OK?

Får man flörta vart man ville med vem man vill???
Ja, jag antar de! De finns ju ingen lag på de direkt.

Men seriöst man kan väl känna av stämmningen i alla fall!

Igår när jag åkte t-bana kom de en man (ca 35 års ålder, utländsk härkomst, kostymnisse m.m.) och satte sig mitt emot mig. Jag fick dåliga vibbar direkt, men vad ska man göra?
Då började mannen:
Han: Vilka vita tänder du har!
Jabaa: OK.... (vad ska man svara på de?)
Han: Jag menar du har väldigt vacket leende!
Jabaa: Ok, eeehh tack.
Sätter sedan på mig mina solglasögon och ringer Emmy!
Dock hinner samtalet ta slut innan hann går av.....
Jag märker att han försöker få igång en konversation, så jag går!

Va detta ok?
Kanske de va, men jag gillade de det inte!
Men ganska allt, jag blev uppraggad på tuben. haha...
Gooo me Gooo me!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0