Ny Data!

Äntligen har jag skaffat ny data. Blev tyvärr inte värstingen jag spanat in då det tydligen blivit hål i börsen??? Konstigt!
Anledningen till att jag skaffade ny var för att mina USB portar i den gammla var kraschad.... helt paj lixom. Vilket gjorde att jag inte kunde använda mitt mobila bedband, mycket störigt!

Invigde mitt mobila telenor bredband härr om dagen och blev sjukt besviken?
What the fuck lixom? Meningen är väl att man ska kunna sufra överallt? eller?
Men det funkar ju inte ens i mitt hem, inte ens på tåget och inte ens här på hotellet!!!
Ringde och snackade med telenor, de bara vi kan ju inte garantera att du har bra teckning överallt!
Men om man inte har det någonstans då? Jag har ju full täckning på mobilen!
Ska det vara så?????
Är det någon mer än jag som har de problemet?

Jag fråga vad man kan göra åt de, hon svarade att jag kanske ska prova att sitta ute?
Är de ett skämt eller????
Har dessutom bundit mig på 1 år, vilket tydligen inte gick att säga upp!
suck vad tråkigt. Alltid är det något asså.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0