Thailand eller Stockholm/Norrland???

Medan min syster ligger och solar --------------------------------------Är jag ute i snön
Medan min syster åker båt ------------------------------------------------Åker jag skidor 
Medan min syster shoppar i bangkok ------------------------------Handlar jag i sthlm city
Medan min syster går långa promenader på stranden----------Svettas jag på medelgympa på friskis & Svettis
Madan syrran rider elefanter --------------------------------------------Åker jag tunnelbana
Medan syrran käkar Thai mat ------------------------------Äter jag bulgur sallad, med räkor.
Medans syster snorklar bland korallrev ---------------------- Åker jag skridskor. 
Mednas syster badar i vattenfall----------------------------Tar jag en dusch i badkaret.
Medans syster steker runt i +30------------------------------Fryser jag i -20
Medans syster njuter av allt detta--------------------------Är jag lycklig för hennes skull!!!

Syrran med hennes familj är som sagt på honeymoon i Thailand, 2 veckor. Och av den senaste rapporten från dem, verkar de ha det helt underbart. Precis som det ska vara när man är på semester. 
Lite avis är jag allt, men glad för deras skull. Hoppas bara lilla Moa håller sig borta från alla bakterier och sjukdomar. 

    = Systers val

  = Mitt val


Jag Moa och stora syster.

PS: Käraste syster yster, jag skulle bli mycket tacksam om du kom hem med något fint till mig, kan vara precis vad som helst! Bara det är fint. Kanske en snygg klänning eller tunika.
 Ett par nya solbrillor eller en handväska (helst svart).
Om du väljer att köpa en tunika, vill jag ha med mycket färg på. 
PSS: Sola åt mig me, börja bli riktigt blek. 
PSSS: Hoppas resan hem går bra.
PUSSAR OCH KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0