Skidor, snö-änglar och after skiii.

Som vanligt gick det super att jobba. Vi var nästan lika många i crewn som passagerare ombord på planet. =)
Jag och Emma satt i djupa disskutioner medan de andra jobbade. I morgon blir det andra bullar!!!!
Väl framme i norrland var det bara att checka in och byta om till skidkläder. 
Idag var jag riktigt ladda för skidåkning, dock lite tråkigt att vi hade några bangers med oss!?!?!?
Framme i fjället, fick vi prova utrustning, köpa liftkort, planera backarna m.m.
Eftersom jag inte är någon van åkare, var jag gööö nervös. Inte bara för att åka ner för backen! Man ska ju ta sig upp me, dessa liftar, jag blir inte klok på dem! Suck, vilket projekt.
Efter två åk, häll halva min kropp på att domna (och jag skoja inte). Fick gå in och vila lite, prova nya pjexer och få lite tips från coachen! Sen var det bara att ge sig ut i backen igen, ingen större framgång dock. 
Tog mig ner 5 gånger, men tjitt det är ganska obehagligt! Mina två kollegor susade ner för backen som om de inte gjort något annat i livet, medan jag kämpade på att göra mina glada gubbar (som det tydligen kallas).
Har konstaterat att jag inte kan åka skidor!!!

Trivdes bättre med att göra snöänglar och rida på jätteälgarna! 
Det finns mycket mer än vad man tror här i Norrland, det är ju super mysigt. För en stund i alla fall.

Det bästa med skidåkning är After skiin, det hör till. Även om vi ordnade vår egen, så är det ändå spciellt. Satt på Capsicum, tog några öl och snackade massa. :)

Dags att göra sig snygg för kvällen! ;) 
MELODIFESTIVALEN!!!!

PS: Jag är stolt över mig själv! Jag åker ju skidor i mina takt, har inte ramlat en enda gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0