Kassa jag

1 månad sen senaste inlägget! hmmm, hur kass får man bli?
tappade gnisstan och försvann in i stimmet ett tag kan man nog säga.

Kort beskrivning av senaste månaden.
Jobb, party, karlshamn, vänner, lite love, skidåkning och träning.
Och massa mer. 
Det har varit mycket den senaste tiden på alla fronter. Så förra veckan packade jag min väska och rymmde hem till Karlshamn, min egna lilla fristad hemma hos familjen. =) Alltid lika skönt att komma hem. 
Hemma bjöds de på familjemys, massa god mat, ridning, lång promenader och kompis mys! 
Efter 5 dagar hemma var de ändå gansa skönt att bege sig till stor staden igen, Stockholm! =)

Börja trivas riktigt bra med livet här uppe. Jobbet funkar jättebra, riktigt roligt att flyga och jobba med Svenskar. Jag har även kommit igång med träningen, vilken känns otroligt skönt! 

Lite trött och hängig idag.... Skriver mer snart. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0