Heja Hemma fester!!!


För några veckor sen, ganska exakt den 23/1 var jag på en av de grymmaste festerna jag varit på.
(tack Josse för att du tjatade!!!). 
80-tal Gym fest:  De fanns verkligen inga gränser för vad denna festen hade att erbjuda. Vilken hit!
Temat, ja det gick de verkligen in för. Hela huset var som ett enda stort gym, med massa olika teman. 
Solning eller kanske vaxning???
Köra lite spinning, eller varför inte lite bänkpress???
Red bull eller en protienshake??? 
Yoga pass eller varför inte arobics??? 
Tonfisk, banan eller ägg??? 
Åka ner från brandstången eller ta trappan???
Bara att välja och vraka i alla alternativ. =)

En av kvällen höjpunkter måste varit oljebrottningen, jag säger bara ohhh my gooood!!! HaHaHa, vad roligt.
Killar i små trikoer och tjejer i leoparddressar, brottas i en bassäng full med olja.  Grymt.
Kvällens alldra störst höjdpunkt håller jag dock för mig själv, tiiihii!!! :)

                 

             

          



Verkligen en fest jag sent kommer glömma.... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0