Fiasko Valentin middag.. Blääää

Måste bara berätta om min underbart misslyckade valentin middag.
Förberedde denna underbara och utsökta middagen in i minsta detalj, så att inget skulle gå fel. 
Jag promenerade hela vägen till Ica, inhandlade middagen. Kom hem och ska börja laga!
Så vad händer: Jo jag ska berätta, trots att det känns mycket jobbigt. Min färdiga Findus Fiskgratäng Räk & Dillsås går inte att laga i micron!!!!
Nehe, och varför inte de då? Vad kan hända? Ska man behöva vänta i 40 minuter på att den ska gotta sig i ugnen? 
Ehhh Neeej.

Envis som jag är stoppar jag klart in gratäng jäklen i micron, pling säger de efter 7 min.
Från micron plockade jag ut tallriken med något som ska föreställa en "fiskgratäng" på, hummm, vet inte vad som hände där inne? Men skit samma, spela roll hur de ser ut, smaken som räknas, eller???

Dukar fram min underbara lilla fiskgratäng och ska börja äta.... uuuuuu  säger jag bara! 
Den var smaklös, vattning och fisken såg konstig ut! 
Ingen aning hur den hade smakat om den gjort på "rätt" sätt i ugnen, och kommer aldrig få veta.
Men till nästa gång ska jag nog följa instruktionen. 
Jag säger bara Typsikt me!!!
Mums vad sugen jag blir!!! not...


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Den blir god om den görs i ugnen tycker jag! Men med 1 % fisk och 99 % mos och sås så tycker jag du ska undvika gratängen i fortsättningen. Ha det gott!

2009-02-16 @ 22:02:12
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0