Dunderkit mot förkylning!

Inte är jag den enda som drabbades av den envisa förkylningen denna vintern. De flesta har nog mer eller mindre känt av den. 
Jag är inte direkt känd för att ha bra imunförsvar, så jag åkte såklart på en rejäl variant av den. 
Hur tråkigt får de bli, låta bli att träna, snorig näsa, verkande huvud och hals, verk i kroppen, trötthet och hosta.
De värsta var nog ändå öron, speciellt när jag flög.... iiiiii, inget bra. 
Sjuk vill ju ingen vara, så jag gav mig iväg och inhandlade lett litet förkylningskit, i hopp om bättre tider. 

Apelsiner, ingefära, gojibär, äpplen, vitamniner, Berocca, Esberitox, ipren, honung, tee, Nasonex, tigerbalsam och hostmedicin. 

Jag är en periodare med de mesta, de jag är inne på just nu är att äta färsk ingefära och torkade Gojibär och dricka örtee med massa honung. 
http://superfruit.jetshop.se/default.aspx

Hoppas att det ska hålla mig frisk och kry, nu när träningen börja komm igång. 
Annars får alltid Esberitoxen rycka in!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0