Aviation. Jobbintervju

Har ju glömt att berätta hur det gick på min intervju idag, var ju som sagt på intervju för Proffice Aviation. 
Efter all morgonen stress, kom jag ändå i god tid. T.o.m 10 minuter innan!  Bra jobbar Helena!
Vi var bara 10 st på dagen intervju, men det hade tydligen varit några stycken. 
De började som vanligt med att rabbla hur bra deras företag är bla, bla info m.m. Lät ändå ganska bra. 

Efter det fick vi presentera oss, bara lite kort + att man skulle svara på en fråga. 
Jaba: Berättade lite om mig, mina erfarenheter m.m.
Sen kom min fråga: Om du fick vara någon annan för en dag, vem skulle du välja????
(Helena, tänk, tänk tänk. Vad vill dom höra! åhhh, snälla hjärna samarbeta!!!!)
Jaba: Jag skulle vilja vara Angelina Jolin. hihi 
Hon ba: Aha, för hennes man kanske?
Jaba: Hihi, kanske.
Hon ba: Ok, vad skulle du göra då?
Jaba: Ehhh, umgås med hennes man kanske..... =/ 
Haha, tyckte jag var roligt. 

När de var färdigt var det gruppövning, ni vet. Ni befinner er i öknen övning, vad skulle ni rädda typ!
Efter mycket om och men så var det tydligen viktigast att rädda fickspegeln! 
Kom ihåg de ALLA!!!
Alltså inte vatten,  kompass eller karta! 

Sen gick de vidare med enskilda intervjuer. Suck 2 timmars väntan!!!!
Väl inne på intervjun var det ett mycket trevligt samtal, tycker jag. 
När vi var i slutfasen, kom så klart frågan: Vill du flytta till Malmö?
Jaba: Ehh Nej.
Jaba, jag hoppades att ni skulle få Stockholms bas i sommar i stället. =/
Honba, mycket möjligt, hihi.

Utvärdering: Kan inte få jobbet, ville inte ha de! Hoppas på sommarflygning för dem i stället! 
we will see.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0