Alla hjärtans tips...

Så här på alla hjärtans dag kan man behöva lite tips och ideer vad man kan hitta på. Eftersom jag är så rolig och fyndig så ska jag dela med mig lite....tur va.

Tips 1. Kolla en riktigt romantisk film (rulle). te.x: Titanic, Åter till Cold Mountain, The notbook eller kanske Moulin Rough,

Tips 2. Gå ut och ät (käka) en riktigt romantisk middag och drick massa vin till.

Tips 3. Ha en mysig picknick i någon park. Ett måste är att rist in era initialer på något stort träd. Typ A ♥ B  4-ever, med ett stort hjärta runt! hihi ♥

Tips4. Om ni varit ihop väldigt länge och verkligen älskar varandra kanske det är en bra dag att Fria??? fundera på de.

Tips 5. Skriv en dikt eller sång. Som du sedan läser eller sjunger för din date/ partner. Uppskattat!!!

Tips 6. Ha en mysig pyssel kväll. Här kommer en länk med " alla hjärtans dag pyssel tips"  http://www.spelochpyssel.com/kalas/alla_hjartans_dag.htm

Tips 7: Tips 7 är lite presentförslag i stället: 
  • Avbildning på dina fingrar eller kanske Läpparna. Du får avbildningen på en stor duk, som du sedan kan dekorera hela väggen med.
  • Bagagevåg. Hur smart är inte de? Jag hade verkligen velat ha en, eftersom jag reser så mycket. Så vet man innan hur mycket ens packning väger. Den är så liten så den får plats i fickan.
  • Singstar. Har tyvärr inte provat de själv, men hört att det ska vara himla poppis.
  • En tröja. Som du dock sedan tidigare lämnat in på tryckning. Där du skrivit något roligt. 
  • http://www.bluebox.se/valentinestips.asp    Här finns massa roliga tips.
  • Smycken. Alltid uppskattat. Speciellt ett halsband eller kanske en ring med en romantisk test, de gillar vi.
Tips 8: Detta är det bästa och mest romantiska av de alla, Måste dock ha lite förutsättningar och kostar lite.
  • Flyg tur. Tänk vad romantiskt och mysigt. Verkligen som på film. Kom nu älskling, vi ska ut och flyga!!! Till stjärnorna och kolla på solnedgången.... ååååå. Om de nu är så att din kille inte är pilot så kan du alltid hyra in både en pilot och ett flygplan! 
Slut på tips, nu ska jag gå och frossa godis. För de får man faktiskt på Lördagar! Thank gud för lördags godis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0