denna gråa dag.

Vaknade återigen upp till mörker, småregn och ruggigheter!
Vilket gör att man inte ens vill gå upp, helst bara lägga täcket över huvudet och somna om. Ligga inne en hel dag, bara kolla film och mysa.
Men det funkar ju inte att göra så i detta land bara för att det är tråkigt väder, då skulle man ju aldrig göra någon nytta!

Jag har i alla fall kommit på ett knep dessa dagar:
Det bästa av alla tipsen börjar jag me:
1. Kollar på min Thailands biljett, detta hjälper grymt bra. Drömma mig bort!
2. Tända massa massa ljus.
3. Sist men inte minst, omringar dig av människor som ger dig glad och possitiv energi.

Lycka till! Och ha en underbart härlig grå dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0