Älskar snälla, trevliga och hjälpsamma människor.

Idag har jag flygit från stockholm ner till hemstaden Karlshamn, eller jag flög till Kallinge!
Flyget skulle gå 21.30, men jag insåg fram åt eftermiddagen att det vore skönt att komma iväg lite tidigare.
Där av ringde jag SAS kundtjänst och förklarade läget, på ett mycket snällt och gulligt sätt. Berättade även att jag jobbar som flygvärdinna på Arlanda. Hon sa strängt och kort till mig att visst du kan boka om men det kostar 350 kr. Lite surt sa jag då tillbaka att jag tidigare har sluppit att betala då jag bara ska boka om ett halfullt plan, vad är problemet lixom???
Efter samtalet tänkte jag att jag chansar på att möta en trevligare person vid incheckningsdisken på Arlanda. Begav mig dit och mycket riktigt möttes jag av en leendes dam. Jag berättar läget, eller nästan i alla fall. Ändrade sanningen lite. :) Det funkade och jag kom med tidigare flyget, fick checka in hur mycket bagage jag ville HELT GRATIS!
Blev så glad! :)
Min familj me!!!

Och det är underbart att vara hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0