Mitt knas liv...

Vet inte hur jag ska utvärdera den senaste timmen.
Bröjade göra upp planer för min lediga dag i morgon, eftersom det ska bli strålande väder blev det stranden!
Ca 21.30 ringer mitt jobb mig, lite väl sent tänkte jag men klart man svarar. ( trots att man riskerar att behöva flyga, hihi)
Och mycket riktigt var det de de ville, i morgon på min OFF dag! Men lite extra pengar i kassan är ju lockande så jag tackade ja, fast det va nattstop och allt..... :/
Ringer gör jag och ställer in morgondagens planer, packar väskan, hänger fram uniformen m.m.
Just när allt var klart ringer jobbet IGEN!
De bara Helena, blir du jätte sur om vi säger att du inte behöver flyga i morgon och på lördag nu???
Nee, klart jag inte blir men jag tycker ni är jobbiga sa jag!
Haha, min favvo Martin kan man ju inte bli sur på. :)

Nu ska jag inte packa upp väskan, den får stå packad. Man vet ju aldrig när plikten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0