Min vän säger....

Att jag borde börja skriva skräckfilmer.
Jag berättade några av min psyko drömmar och egentligen kan jag ju inte annat än bara hålla mer.
Vilken livlig fantasi man kan ha när man sover.
Han bara skakade på huvudet och sa börja skriv skräckfilm, haha.

I natt drömde jag:
Att Jonas Wahlström, ni vet han som visar alla djuren från skansen var göö kär i mig. Han flörtade hej vilt och ville att vi skulle gifta oss. Jag sa till han hela tiden att jag INTE var intresserad men han gav sig inte.
Hur stört är de? varför just han?

Sen efter det drömde jag:
Att jag bodde i mitt första hus hemma i Karlshamn och på tomten så hade vi en lekstuga. Denn lekstuga skulle vi börja hyra ut som ett hotell, så jag var tvungen att städa och fixa iordningen den. Jag blåste upp luftmadrasser och bäddade jättefint till mamman och hennes dotter som skulle hyra de.
Why säger jag bara? Har jag en hemlig dröm att vilja driva ett hotell kanske? haha

Man kan ju inte annat än vara nyfiken på vad jag ska drömma i natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0