Midnattsloppet.

De närmar sig med storm steg.....uuuuuu!!!
Vad ska jag ta mig till, varför har jag inte sprungit mer?
Jo för att jag helt enkelt inte tycker det är speciellt kul.
Visst det är skönt efter, men jag gillar bättre att gå på pass eller gå power walks.
Men det ska ändå bli kul med en spring tävling, har inte varit me på det sen skol tiden!
Då vann jag ju givetvis alltid! Tur de eftersom jag defenitivt inte kommer göra de nu!
Jag skulle gärna vilja springa på 55 minuter, vet inte om det är för mycket begärt eftersom jag inte klockat när jag sprungit. Fast jag är nog ganska nöjd och jag tar mig runt......:)
Återkommer med resultat, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0