Dagbok!

Hittade en gammal dagbok idag, en sådan man skriver lite i varje dag i 10 år.
Kul va! Ska börja skriva i den igen, har inte gjort de på över ett år. Tänk om hundra år kan det ju vara kul och veta vad jag gjorde som ung! :)

Jag kan i alla fall meddela att just denna dagen den 5/8 för 4 år sedan umgicks jag emd min dåvarande sambo.
Hans föräldrar var bortresta så vi tog hand om deras gård. Det var super kul kom jag ihåg, de hade just fått 11 hundvalpar som vi passade. Urgulliga men sjukt energikrävande.

För fem år sen skrev jag så här:
Red Chaleur, det gick bra. Jobbade, även de gick bra. Kollade på film och myste med Ruffa ( min hund) och Patrick (min dåvarande sambo).

Haha, vad livet kan ändra sig! Gå från stabilt sambo liv, med häst & hund i lilla lugna Karlshamn till galet singel liv i Sthlm. Fast det har ju hänt mycket under tiden från karlshamn - Stockholm!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0