Torget, malmen, kvarnen och dubbel kiss.... hihi

Så här gick vår promenad igår:

Andra stoppet på vägen, Stortorgskällaren . Där bjöds det på god mat!
Vi ska bli stammisar där.....


Efter det gick vi vidare till Scandic Malmen, där vi båda tidigare jobbat.
Här är glada jag med Dick, Palle och Orlando.


Ida flörtade med bartendern, typiskt henne, hihi.


Me like Beer! Jag, John och Palle på kvarnen,
Vårt fjärde stop på vägen.


På Kvarnen kunde man dubbel kissa. Det var jätteroligt.
Fast det fanns två toaletter satte jag mig mellan dem?!?

Efter det var det dags att åka hem.
Eftersom promenaden blev så lång var vi så trötta och vimmelkantiga att vi tog en taxi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0