Tisdags underhållning på flyget.

Sista leggen upp till Norrland idag kom det på två sköna snubbar. Dock tänkte jag en aning dumma tankar först då de stank alkohol och satte sig längst bak i planet. Tänkte åhh nej inte två fylle hundar!
Den ena av killarna snackade ganska mycket med mig, men jag orkade bara lyssna på hälften.
När vi gjort cabin clear och jag ska sätta mig på jump seaten längst bak säger ena killen.
- Men ska du sitta där bak aldells ensam?
Jabaa - Ja man gör de.
Hanbaa - Men det finns en ledig stol här jämte mig.
Jabaa - Nej det är lugnt, jag sitter alltid här bak. Man måste de!
Hanbaa - Stackars lilla tösen, men ja självklart är ju du lite viktigare än oss andra ombord.


Sen frågade vad det var för konstiga känselspröt ute på vingarna?
Om han kunde få en kopp alkohol!
Hur ofta det händer att ett plan stryker me? (alltså störtar).

Haha... han var ganska rolig. Lite underhållning på flygningen är ju aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0