The Teacher, part 1.

Min lärare lärde mig något nytt härr om dagen.
Hon tog med mig ut på promenad i härliga vårsolen för att visa vart Olof palme blev skjuten. Klart jag vet ungefär vart han blev skjuten, men inte exakt.
Väldigt intresant och bra att veta!

The Teachter även kallad Mam Caanis tog på sig mamma och lärar-rollen redan förra sommaren nere i Grekland. Hon tyckte att jag och Walle behövde en mamma roll där nere vid medelhavet, sedan dess har det händgt i.
Nu på senare har det varit dåligt med lektioner, men det börjar ta sig igen.

Främst handlar lektionerna om killar, vilka som är bäst att flörta med m.m. Som nere i Grekland då var vi tvungna att flörta med bar killarna så vi skulle få gratis alkohol. I Sverige sägs det vara bättre att flörta med dörrvakterna så man kommer in gratis och före alla andra!!!!
Massa sånt bra lär hon oss. Undra vad jag ska få lära mig idag????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0