Sömnproblem och sjukisar.

Sömnen är något av det viktigaste för att må bra. Känns riktigt jobbigt att detta har blivit ett problem. Innan har jag alltid sovit hur bra som helst, skönhetsömn varje natt. Men sen drygt 1 år tillbaka har hela min dygnsrytm blivit rubbad! Kanske kan bero på att jag jobbar knasiga och obekväma arbetstider. Ibland flög man natt, ibland morgone eller kväll, allt spelar ju in.

Jag har i alla fall bestämmt mig att jag ska göra något åt de. Riktigt vad vet jag inte, kanske meditera och dricka te på kvällen, hihi. I stället för att sitta på nätet och dricka massa hostmedicin halva nätterna.
När sömnen blir bra kommer jag nog bli helt frisk me, slippa hostan och all förkylning. Det kommer blir grymt bra, längtar så...... :):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0