Me Flygisch, ska bli kändis, hihi.

Idag hände det något oväntat och lite konstigt när jag gick från flygbussen över St eriksplan.
Jag gick och pratade mobil då en kille stannade mig och började snacka.
Hanbaa: Vi håller på med ett projekt i skolan och ska filma olika yrken bla bla bla bla och vi undrar om vi får filma dig.
Jabaa: Ahaa och vad ska det visas sen då bla bla bla bla.
Hanbaa: Om jag får din mail så kan vi maila så fort filmen är klar.
Jabaa: OK

Sen filmade de mig lite, små pinsamt faktiskt.
Men jag hoppas innerklige att jag ska bli kändis nu och kanske få vara med i lite mer filmer fram över.
Coolt va!

Så här bra kan jag poooosa!



Och så här stort kan jag le... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0