känner mig nästan som hemma....

Nattstop uppe i norr. Mån- Tors.
Börjar verkligen känna mig som hemma här på hotellet, kan ju nästa ha mitt egna rum här. Idag fick jag bästaste rummet, Nr 19! De ni, de är grejer. :)
Idag gick det toppisch att flyga, som vanligt! Kul att jag flög med M, så länge sen. Hon är alltid så gullig mot mig. Idag sa hon till mig. - När jag flyger med dig göra jag mig alltid lite extra fin, men du strålar ändå alltid mer än mig.
Jabaa - Neee, klart jag inte gör.
Så gulligt sagt.
Om jag flyttar upp hit ska hon få bli min plast morsa....:) hihi.

Nu är det nog allt dags att läsa lite ur min bok, Tusen strålande solar efter de ska jag sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0