Glada Kossorna!!!


Jag tror jag skrattar ihjäl mig.
Igår skulle min syster, hennes barn och Inger iväg och kolla på kosläppet.
Som sagt det är en stor händelse om man bor i Blekinge, som min familj gör.
Men tydligen så skulle hela Blekinge kolla på denna stora händesen.
Det var bilköer ända upp och längst E22!!!
Fanns inte en chans för dem att ens komma i närheten av kossorna.
Hahaha, jag tycker det är jätteroligt.
Vilkem Big Day asså.
Folkfest i Bräkne-Hoby
Kul för kossorna me att äntligen få komma ut i det fria!


PS: Det var när ögat en gång i tiden att jag blev en Bräkne-Hoby piga! (skoja inte). Men jag avstyrde det och flydde Blekinge! Tur i oturen, vem vet????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0