Dags att vakna.....iväg och flyga!

Trodde inte det var sant när klockan ringde i morse, var så trött. Hade ingen skönhetssömn inatt direkt! Men men, det kan man ju inte alltid ha!
Bara att kliva upp och make sig för dagen och bege sig av till Arlanda.
Mina kolleger är så roliga, de flesta av dem har killar (män), barn m.m, men jag har ju inget avdera.
Så nu försöker alla hitta killar till mig, de bara hur ska han se ut m.m. Jätte roliga!!!
De tror nog inte att jag klarar av att hitta en själv!
Vi får la se hur det går, de kanske hittar en norrlänning till mig! ;) Haha

Idag slutade jag tidigt, så skönt! Det var inte direkt planerat, skulle flygit hela dagen.
Snart ska jag och Ida ut på promenad i solen. :) Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0