bästa fina du.

Satt i tele efter jag kommit hem från jobbet idag, med min bästaste Emma! Vi har varit polare sen lekis och det är ju ett tag sen nu. Känner inte direkt för att börja räkna åren, vet inte ens om jag kan räkna så långt, hihi!
Efter lekis har vi hängt ihop genom alla år på alla våra bravader och äventyr. Skolan, fester, hästtävlingar, fritisgårdar, gymnastiken, jobb och massa mer. :)
Idag berättade hon om alla hennes och sambons renoveringsprojekt i deras nya hus. Ett jättegulligt hus hemma i Karlshamn köpte de för ett tag sen och har precis flyttat in med deras lilla bebis. En underbart söt liten flicka, som döptes vis påsken!

Saknar verkligen Emma när jag bor så långt iväg, fast egentligen är det ju bara 55 mil. Men ändå omständigt så fort man ska ta sig hem. Man ska vara ledig, hitta flyg m.m.

Kanske ska hon snart komma och hälsa på mig med lilla Bebben. :) Hoppas de i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0