bakfylla

En på jobbet sa till mig att det är jätte bra att bli full, skit packad rent ut sagt. Så nu mår jag bättre.
Hon sa till mig att jag alltid är sjuk, och det är ju sant. Går ju alltid runt med förkylning, hosta och allt annat skit. Så fort det går förkylning, kräksjuka och annats shit får jag de.

Jag fick i alla fall ett tips av min snälla kollega här om dagen som jag följde utan att egentligen vara medveten av de. Hon sa till mig att bli dyng full, för då skulle jag tydligen bli frisk efter de.
Man skulle tydligen bryta ner kroppen totalt då sen skulle den återhämta sig och bli som ny efter de. Så nu väntar jag med spänning på att bli frisk som en nötkärna.

PS: De är jättejobbigt att vara Bakis.... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0