Åååå låt mig sova.

Vaknar nästan varje dag av att min mobil ringer, speciellt de dagar jag verkligen är off. Jag menar är man stand by får man ju räkna med att bli väckt av mobil.... men inte annars.
Idag ringde OP och väckte mig, de frågade om jag kunde jobba. Lite synd att jag inte kunde, man får ju bra betalt när man är OFF.
I stället ska jag flyga i morgon, på min stand by. Fram och tillbaka och fram och tillbaka till Norrland. Hela dagen i flygplanet! Ingen aning vilka jag ska flyga med, hade tänkt att det ska få bli en liten suprice. Förmodligen någon från Norrlands crewn och inte Stockholms basen.
We will see...

Dags att käka frulle och dricka hundra lite kaffe.... Ä lite bakis idag. :(
stackars stackars mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0