Sjuk. IGEN!

Han inte hem till Sverige fören bakterierna började äta upp mig.

Efter ett fruktansvärt hemskt läkarbesök med en monster läkare blev resultatet halsfluss.

Vilket jag brukar springa på en gång om året, hinner ändå glömma hur fruktansvärt hemskt det är.

Tok svullen hals, öron som värker och dunkar, huvudet som håller på att sprängas, hög feber och tokfrossa.

Men tack gode Gud för pencilin, hade nog kanske dött annars.


Hoppas jag blir frisk snart....
Vill ju träffa lilla Moa och alla vänner nu när jag äntligen är hemma.


Tumme upp:

  • Är i alla fall hemma hos mamma och ligger sjuk.

Tumme ner:

  • Halsfluss, bakterier och virus. Försvinn från mig

Dags att sova igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0