Last Day/Night in Crete...

Egentligen ville jag inte ens göra något, finns ju inget att fira. Visst alla slut är start på något annat, men det känns ändå så tråkigt att åka hem.

Igår på dagen var det mest stress, allt som skulle handlas, fixas, flygkläder ska lämnas tillbaka, gå till banken och andra papper ska skrivas på m.m.


På kvällen gick jag, Marléne, Maria, Geroge, Flo, Dimitris och några andra till våran favvo restaurang. Där var det lika bra som vanligt, dom har ju blivit våra vänner under tiden vi varit här. Vi beställde in massa med plock mat och vin, blev tok mätta och belåtna. Innan vi gick var vi tvungna att ta grupp foto, dom är så gulliga. =)

Efter middagen gick vi till Verykoko, vår nya favvo klubb. Där skålade vi och dansade hela natten lång. Alla var glada och nöjda med kvällen, förutom mina tårar som ständigt ville fram.
Det bästa med utelivet nere på Kreta har varit att man lär känna alla så fort, så länge det är killar förstås.
(( Tjejerna vill oftast inte ha med oss att göra.....?????? )) Efter man varit på en klubb 2 gånger tycker de man är stammisar och man känner ägaren och bartenderna, vilket är en fördel som fattig själ.... Hihi.


Super sorligt att vandra hem efter att sagt Hej då till alla. Vi avslutade kvällen med att ta ett varv på Elefteria Square med George moppe, jag Marlene och han. =) Hur kul som helst.  Heja Kreta.....


I morgon går flyget från Chania 14.00..... SOVA.




          
 Flo, Maria George å jag           Party me....                       Jag, Marinos å Walle      
    
      



 
            
                Jag, Lambi, Walle å ?                 Dinner                                   


God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0