Dags att Inse att allt har ett slut...

Håller på att städa, packa och fixa iordning vår lägenhet. Bara fyra dagar kvar innan jag flyttar hem. I morgon flyttar vi in på Atlantis Hotell igen, vilket ska bli skönt.

Helgen har varit rolig, massa fest och stress. Allt man vill hinna med innan man åker hem.


I Torsdags hade jag min sista flygning, med min favvo crew. =) Så det gick super i alla fall. =) + att vi bara hade passagerare på vägen till Polen, hem var det tomt. Skönt. Smått tråkigt och jobbigt att lämna flygplanet och veta att man aldrig mer kommer jobba där igen. Men sånt är livet, bara att gå vidare och ta nya tag. Andra jobb väntar förhoppningsvis.


Fredagen åkte jag och Marlene på Roadtrip till Elafonissi, det vackraste stället jag varit på. Jättelånga fina stränder, härligt väder m.m. Kvällen och hela helgen bjöd på fest, bio och fika.


Nu måste jag hjälpa till att städa vidare så vi kan lämna över nyckeln i morgon.
=(


Jag och min Crew på sista flygningen. Saknar de redan.

 


Min och frugans sista middag i hemmet. Buuuh


Städa städa städa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0