Dagen före dagen. Nervigt värre.

Bye Bye Helena ses snart igen.

Sandy Mandy och Emma, det kan ju inte bli fel. =) Kvällen började lite segt med illamående och yrsel för mig och Emma, vi har hört att vi är Dramaqueens! Men det stämmer ju inte alls.

Melodifestivalen var ju dock inte mycket att ha, kunde man varit utan. Men ärligt talat är de bra mycket bättre än Emmas dansbandskivor, som hon ständigt ska spela på högsta volym! Ärligt talat så klarar jag inte av de. När jag festar måste jag ha bra musik, de är ju halva grejen.

De bästa med att va hos Emma på ff är avståndet till Harrys, sjukt bra.

Harrys var helt ok igår, kunde ju varit bättre, men jag är inte bitter för de.

Sandy och Emma blev ju mottligt galda när jag tvingar dom at hålla avskeds tal till mig, haha sorry tjejer. Ni vet ju att jag är väldigt sentimental.

Kvällen slutade väl dock inte så bra som den började. Ibland på fyllan har man lite svårt att inse fakta! Jag kan ha haft de problemet igår. Samt ett annat problem Snackar goja, heter de. Annars har det ju gått ganska bra för mig detta året! Men som sagt aldrig får man vara riktigt glad! Alltid är det något.. hehe

Jag var verkligen på topp när jag vaknade i morse och tänkte igenom gårdagen. Inte blev det bättre när Emma och Björn började mobba mig!!!


Annars har dagen varit väldigt seg och spänd. Jag har packat, packat upp och packat och det är fortfarande alldeles för mycket. Men som sagt, man ska ju vara borta ett tag.


Det värsta med såna här dagen före något är alla hej då. Alla som bara tänkte säga hej då och ens kära familj och vänner som man ska ta farväl av.

Jag är sjukt lipig av mig, bölar för minsta lilla. (t.o.m. när dom typ gifter sig i Glamour).

Man måste tänka att tiden går fort och ingen försvinner ju direkt. Allt kommer bli hur bra som helst. Och ni alla är så välkommna ner och hälsa på mig!!! =) så utnyttja de.


Fick ett mindre roligt samtal i förmiddags, något jag inte alls räknat me. En av mina älskade vänner.... Vartför? Jag har försökt göra allt för dig de senaste åren, men var tvungen att lämna dig, du gjorde det omöjligt för mig. Jag älskar dig och kommer alltid göra, ska försöka stötta dig så mycket jag kan. Jag är glad att du får den hjälp du behöver, allt kommer bli bra.

Tänk bara på mig och allt roligt vi hittat på när du blir depp...=) your own little Lin.


Nu ska jag ringa lite hej då samtal sen försöka sova några timmar. Kl ringer kl 04.30 i morgon, sen börjar det stora äventyret. Flyger först upp till Arlanda sen därifrån till Cypern. Kommer bli en lång men spännande dag. Vilken grym erfarenhet jag kommer få. Haha Men åröigt talat är jag så nervös så jag nästan kissar på mig. Kommer säkert spy av alla stress i morgon. Har ju som sagt hänt förr.... Dramaqueen Helena... =)


Ska prova mina vingar nu.... Ha de gött. Och håll tummarna för att jag ska ha tillgång till Internet där jag bor. Hoppas hoppas och åter hoppas..... miss u all allready.
BIG KISS

Dagens tumme upp:
-YAY jag flyttar i morgon. Mot nya äventyr.
- Till min underbara familj. Ni är bäst!

Dagens tumme ner:
- Att jag kommer sakna dig!!!  er och alla.... Buuuh
-Till att det är så svårt och jobbigt att säga hej då!
- Till min galet jobbiga bakfylla och ångest efter gårdagen! (Vad flög i mig)


PS: Min sommar börjar i morgon.!.!.!.! ;) YAY för Mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0