Perakalo... ???

Softa livet på Kreta, ena dagen underbart nästa dag vill vi alla bara hem till Sverige. Det är alldeles för mycket som händer på för kort tid.

Man väljer ju givetvis själv hur man vill leva sitt liv, men man lever ju bara en gång.

Förra veckan hade vi en riktig party vecka. Vi hade verkligen jätteroligt, speciellt när vi gick hem på morgonen.


Jobbet har varit väldigt soft denna månaden, bara 8 flygningar och de har inte ringt på en enda stand by.

Snart börja det bli dags att leta efter jobb tills jag kommer hem, dock vet jag ju inte var jag vill jobba. Vill självklart fortsätta som flygvärdinna, men vart?


I morgon ska jag jobba på min bränna för en gång skull.

Trots att vi varit här i en evighet är vi inte alls bruna, vi är alltid för bakisar för att gå till stranden, så brännan sitter ju inte där den ska. Men alla gillar oss ändå... (utom alla brudar, men vem fan bryr sig? Vi är ju i grekland???)


(((((I kväll är det perakalo fest.... Invigning... Förstår ni vad det betyder??????

  • Ny klubb
  • Nya barkillar
  • Ballt som få

Tyvärr bangar ju en i gänget... men det ordnar sig.

We still 3 blond hottis.. och hur najs är de....


Hahahahahaha livet rockar fett.....)))))



Efter i kväll ska vi lägga ner Heraklions klubbar och börja med Hersonissos ute liv i stället. Det är mycket mer turister där och de har en skandinavisk klubb.


I Morgon kommer Kendras två polare från Sthlm, det ska bli roligt. =) Vi ska möta upp dom på flygplatsen med ett riktigt välkomnande. =)

Dagens tumme upp:
- Softa livet.
- Mitt jobb.
- 1 vecka till lön, längtar.

Dagens tumme ner:
-Till alkoholns bakslag.
-Att jag är attig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0